@Hohenfels

2013.06.13. 18:48

Halihó! Megérkeztem az utam felére, ígérem holnaptól hosszú, mindenre kiterjedő élménybeszámolókat fogok írni :) Ti motiváltok, úgyhogy menni fog. Kicsit sok volt ez a km ma, holnapra már csak hétszáz van. És megállnom se kell sehol :) Elég meleg volt ma, kicsit fárasztó volt vezetni. De Fiatka egész jól helytállt, stabilan vitte a 120-at, 5,8-as átlagfogyasztással. Ez tuti, mert rátankoltam. Egész jó egy 12 éves kis kocsitól. Meg is veregettem a kormányt, mikor túl voltam úgy 600 km-en, kicsit szórakozottan mondtam is neki, hova viszlek én téged :) Úgyhogy minden rendben, épp most ettem meg az otthonról hozott füstölt főtt kolbászt, tarját. Hiányozni fognak ezek az ízek... 

Holnaptól jönnek a szakmai dolgok, természetesen vegyítve egy két személyes élménnyel, hozzáfűznivalóval. 

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://almastomi.blog.hu/api/trackback/id/tr985360241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miku0125 2013.06.15. 22:43:42

Nem kellett volna tegnap este dajdajoznod a pihac kocsmában, akkor nem lett volna olyan fárasztó. :) Bár akkor én se látom a hülye fejed és nem is röhögtem volna annyit :)

almastomi 2013.06.15. 22:45:37

na ne mondd már :) ilyen is kell néha :) jó utat neked is majd, ámerikába :)
süti beállítások módosítása